دلایل استفاده از میکروسمنت کف
نوشته شده توسط : سام سنایی

میکروسمنت کف: از جدید ترین پوشش های ساختمانی می توان به میکروسمنت کف اشاره کرد که با توجه به زیبایی و دوام بسیاری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

میکروسمنت کف | طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی | مجموعه عاج

از جمله پوشش های کاربردی است که در دهه اخیر توانسته است امتیازات بالایی را از سوی مهندسین ساحتمان سازی به خود اختصاص دهد.

ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با میکروسمنت کف، ویژگی میکروسمنت کف و غیره با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

میکروسمنت کف

میکروسمنت کف؛ نمونه ای از پوشش های پرکاربرد برای ساختمان به شمار می آید که ظاهری بدون درز و زیبا را برای محیط داخلی شما به همراه دارد، در روند تولید این پوشش از متریال های مختلفی از قبیل رزین، سیمان و غیره استفاده شده است و با توجه به ساختار ویژه ای که دارد می توان از آن برای قسمت های مختلفی از ساختمان از قبیل کف، دیوار، قطعات مبلمان، وان حمام، شومینه و غیره بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کرد.

میکروسمنت عاج

استفاه از این پوشش به منظور بازسازی ساختمان مزایای بسیاری را کاربران به همراه دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به زیبایی و دوام بالا، قیمت مناسب و به صرفه، چسبندگی بالا به تمامی سطوح و غیره اشاره کرد.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که سطوح موردنظر هرچقدر هم که وسیع باشد می تواند به راحتی پوشش دهد، این پوشش ظاهری یکپارچه و بدون درز را برای کف ساختمان به ارمغان می آورد.

با توجه به پوشش بدون درزی که میکروسمنت کف دارد سرعت تمیزکردن و نظافت کف را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد به همین دلیل برای محیط هایی که نظافت و پاکیزگی اهمیت بالایی دارد استفاده از آن خالی از لطف نیست.

مزایای استفاده از میکروسمنت کف

لازم به ذکر است که میکروسمنت کف مزایای بسیاری دارد که شما با اجرای آن می توانید از این مزایا بهره مند شوید.

با توجه به متریال هایی که برای میکروسمنت کف استفاده شده است مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارد به همین دلیل می توان از آن برای قسمت های مختلفی از ساختمان از جمله سرویس بهداشتی استفاده کرد.

مقاومت بالایی در برابر سایش و پوسیدگی دارد.

برای اجرای این پوشش به تجهیزات و ماشین آلات خاصی نیز نیست.

طرح ها و رنگ های مختلفی از این پوشش وجود دارد که انتخاب آن به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی محیط شما بستگی دارد.

انعطاف پذیری بالایی دارد و همین امر موجب شده است که در شرایط آب و هوایی مختلف دجار ترک خوردگی نشود.

به راحتی می توان بر روی سطوح مختلفی از قبیل سنگ، ام دی اف و غیره چسباند چرا که قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.

دلایل استفاده از میکروسمنت کف

با توجه به مزایای نامبرده می توان به این نتیجه رسید که استفاده از میکروسمنت کف گزینه ای مناسب برای پوشش قسمت های مختلف ساختمان از جمله کف به شمار می آید.

توجه داشته باشید که برای اجرای این پوشش لازم است که از افراد حرفه ای و کاربلد که در این زمینه تخصص و مهارت بالایی دارند کمک بگیرد.

لازم به ذکر است که برای اجرای این پوشش نیازی به کندن و جدا کردن سطوح قدیمی نیست و شما می توانید بر روی همان سطوح این پوشش را اجرا کنید.

نگهداری از این پوشش هزینه کمتری را برای شما به همراه دارد و می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

سرعت اجرای این پوشش بسیار بالا است و شما می توانید در مدت زمان اندکی این پوشش را برای قسمت های مختلف ساختمان با هزینه ای بسیار مناسب اجرا کنید.

با توجه به پلیمر و رزین های مخصوصی که برای میکروسمنت کف استفاده شده است مقاومت، دوام و آب بند بسیار قوی دارد.

این پوشش در بسته بندی های 20 کیلوگرمی به فروش می رسد که شما به راحتی می توانید هر مقدار که از آن را نیاز داشتید خریداری کنید.

موارد نامبرده و همچنین مزایای بیشماری که میکروسمنت نما دارد افراد را ترغیب به استفاده از این پوشش کرده است .

سخن پایانی

اگر به دنبال پوششی مناسب برای کف ساختمان خود هستید که هزینه مناسب و سرعت اجرای بالایی داشته باشد ما به شما کاربران عزیز پوشش میکروسمنت کف را پیشنهاد می دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: